AdWords – Efektywny Marketing Online

Google AdWords to bardzo mocny element Kampanii Ogłoszeniowych Dla Wyszukiwarek Internetowych (SEA) w ramach kampanii marketingowych online. Twoje ogłoszenia są specjalniepozycjonowane w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek. Płatność jest kalkulowana bazując na systemie "za klik“. Płacisz tylko za ilość klików, które osiągnęło Twoje ogłoszenie.

Dzięki Google Adwords możesz efektywnie osiągnąć wiodącą pozycję w wynikach Google przez określony okres czasu. Jednak pozycjonowanie zależy nie tylko od ceny, którą płaci klient. Kompozycja ogłoszenia jest również istotna.

Google kalkuluje "czynnik jakościowy: bazując na analizie osiągniętej jakości, usług wysoko płatnych, stron głównych czy innych elementów. Wskaźnik jakościowy Google AdWords połączony z jakością reklamy determinuje pozycję w pozycjonowaniu wyników wyszukiwania. Jakość ma znaczenie. Sama płatność za klik nie wystarczy.



Dotrzyj Do Twoich Grup Docelowych Na Wszystkich Urządzeniach

Właściciele smartfonów nie szukają informacji jedynie na swoich telefonach. Większość osób używa najbardziej użytecznego dla nich narzędzia, w zależności od sytuacji. Może to być komputer w biurze lub tablet w łóżku.

Jest rzeczą najważniejszą by strona internetowa działała tak samo na wszystkich typach ekranów. Proszę spojrzeć tutaj: www.google.com/think/multiscreen by odnaleźć rady jak dostosować swoją stronę do wersji mobilnych i by przeczytać przykłady.

Dostosuj swoje kampanie do zmiennego zachowania użytkownika/ klienta

Przewaga smartfonów zwiększa się o 11% rok do roku od 2011. W 2013 udział smartfonów w rynku w Niemczech wynosił 40%, pokazując, że smartfony to ważna część życia. Zmieniają one zachowanie użytkowników i wpływają na zwyczaje zakupowe.

Smartfony, tablety i inne były wśród najpopularniejszych prezentów Świątecznych w 2013, ten trend wzrostowy jest oczekiwany również w 2014. Dlatego, dostosuj swoje reklamy by dobrze wyświetlały się na urządzeniach mobilnych.

Stała Optymalizacja i Zarządzanie Twoimi Google AdWords

Google stale oferuje nowe usługi w Ogłoszeniach W Wynikach Wyszukiwania SEA. Nowe możliwości dla prezentowania Google Adwords w wynikach wyszukiwania oraz na Platformach Partnerów Google są oferowane z regularnymi przerwami.

Oprócz zwykłych reklam tekstowych jest wiele dodatkowych formatów dla kampanii Google AdWords. Przykładami może być reklama w YouTube lub reklama ReMarketing. Użytkownicy, którzy weszli na Twojąstronę, zobaczą Twoją reklamę na innych stronach internetowych.

Google AdWords – Liczy Się Jakość

Jak już wspomniano, jakość to najważniejsze kryterium pozycjonowania w Google AdWords. To podkreśla wagę zaangażowania profesjonalnej agencji by zajęła się Twoją kampanią marketingową online. Oferujemy Ci stałą pomoc, kontrolę jakości i profesjonalną optymalizację

Współpraca z zewnętrznymi dostawcami

Zainteresowany?

Z przyjemnością pokażemy Ci nasze usługi na spotkaniu bezpośrednim. Dzięki temu możemy się poznać. Poproś o ofertę bez zobowiązań a skontaktujemy się z Tobą. Lub zadzwoń:
+49 231 / 317 017 - 40

Wyraź swoją prośbę